dijous, 15 de gener del 2009

CREEM ELS NOSTRES JOCS...



Aquesta setmana els nens i nenes de 3r. hem creat diferents jocs amb guix... Es tractava de produir una iniciativa de joc i es podien afegir daus i saquets de sorra... com podeu veure en els vídeos i en les imatges...
Les propostes que han sorgit han estat d'allò més originals: xarranques amb llançaments a diferents distàncies, jocs de sumo, piràmides humanes, de karaoke, punteria, equilibris,...

I és que moltes vegades no cal grans infraestructures per passar-s'ho bé!!!






BubbleShare: Share photos - Find great Clip Art Images.

13 comentaris:

Anònim ha dit...

A mi em va agradar molt el joc de llaçament de sacs. jugavem a veure qui arribava més lluny. Jo vaig guanyar.

Jordi Miquel Garcia Esteban.

Anònim ha dit...

A mi en va agradar més va ser el llansament de saquets, es tractava de llansar els saquets i a veure qui guanya.

Marc Fornies

Anònim ha dit...

A mi el que em va agradar es la xarranca que vaig fer amb la Diana
Paula i Diana.

Anònim ha dit...

A mi em va agradar el joc que haviem
de tirar a la diana.
Esteban.

A mi em va agradar el joc de proves.
Marta.

Anònim ha dit...

A mi el que em va agradar més va ser
el meu joc perquè per mi era el més original.
Però els altres també eran divertits.
El meu joc es juga aixi:
Primer havies de tirar el saquet .
Quan ja havies tirat el saquet per exemple et tocava endivinar un animal,imitar un personatge de "high escul",endivinar una endivinalla,fer una piramide humana... i així veig el meu joc.

Anònim ha dit...

A mi em va agradar molt el joc.El joc consisteix en tindre molta bona
punteria; hi havia un cercle.Hi havia
numeros el 10, 20, 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90 i 100.I qui caigui a fora
es - 10 punts.



ADRIÀ .A

Anònim ha dit...

A mi em va agradar el joc de sumo que tracta de:
qui surt de la rodona pert i qui estigui a dins guanya.

Artur

Anònim ha dit...

A mi em va agradar molt el joc del sumo, el quatre en raia, la xarranca
de High Shcool Musical..

Anònim ha dit...

A mi em va agradar molt el joc del
sumo. Havies d'agafar un saquet i
tirar-lo al 10 i jugaves al sumo. i el quatre en raia.

Anònim ha dit...

El joc que més ens ha agradat ha sigut el nostre joc: la xarranca de HIGH SCHOOL MUSICAL3.
Es juga aixi:
1. tires el dau 1,2,3,4,5,6
2.agafes (pedres,saquets,...
i si ho probes, que t'agradi molt!!!.
I per últim quan guanyes arribes a la última casella de la victoria.

Anònim ha dit...

nosaltres que som la Sabina, l'Aura, la Marta il'Astrid hem fet un joc que es diu sumo i és molt divertit perquè hi ha dos persones i es posen dins i han de tombar a uan altra persona.

Anònim ha dit...

Hola!!!!!!!!!!!!!

com us va la vida?


m'ho vaig passar tan bé fen atletisme.
Jo anava de parella amb el Robert.
Em va agradar moltíssim.

Bé res més a dir adéu!!!!!!!!!!!!!!

Xavi Millet :-) :-)

CICLE INICIAL ESCOLA EL CIM ha dit...

Es increible... cada any es superem aquestes activitats. FELICITATS A TOTS I TOTES... JAUME