divendres, 16 de maig del 2008

Segon dia de colònies

Avui el primer que hem fet al llevar-nos ha sigut mirar cap a la muntanya, boira.
Després d'esmorzar hem fet una activitat que ens ha agradat molt: passar per un pont de mico i després "la tirolina". Ha sigut molt emocionant.

A la tarda els núvols han jugat amb nosaltres, a vegades semblava que plouria i a continuació sortia el sol fins que ha començat a ploure.

A la nit sopar de gala i disco. Hora de dormir.

BubbleShare: Share photos - Find great Clip Art Images.

12 comentaris:

Anònim ha dit...

M'ha agradat molt anar de colònies
amb tots els companñs de 4rt.
M'hu he pasat molt bé parque els monitors eren molt simpatics.
-tito/citus
-cris
-pau/insuperfisialitzaple-

Miriam ribera

Anònim ha dit...

Les colònies m'han agradat molt. El primer dia vaig tocar la vaca. L'últim, vaig tocar el cavall. El que em va agradar més va ser tirar-me per la tirolina i passar per sota les cames del Curtis.
L'últim dia, ens van donar un diploma i haviem de fer una reverència que el rebiem.
M'ho he passat molt bé!
Martí Llansó.

Anònim ha dit...

A mi m'ha agradat molt las tirolines es es vantirar tutom i tambe sa tirat la laura moni i la pilar

Anònim ha dit...

El segon dia em va agradar molt perquè ens vam tirar per una tirolina i vam fer uns jocs.A la nit vam fer una discoteca i vaig dormir sol. M'ho vaig passar molt bé.

Anònim ha dit...

el segon dia em va agradar molt sobre
tot la tirolina i el sopar de gala
la "poció" que de veritat era aigua amb colorant. Va ser molt xulu.

Ferran Carbonell.

Anònim ha dit...

Les colònies ens vam agradar molt.
Vam fer una discoteca a una capella, i ens ho vam passar molt bé. No ens vam anar a dormir fins les 12:00.
Van posar música de casi tot tipus:Rock, pop, rap, classic...

El millor monitor era el Curtis i el
(insuperficialitzable)Pau.

Adéu.
Alejandro i Marçal

Anònim ha dit...

Aquest dia ens ho vam passar molt bé.
Al demati vam fer la tirolina i també vam fer jocs de taula.
Per la nit vam fer una discoteca.
La disco ens va passar volant i els profes ballaven molt bé i el Marti va ballar el robocop.

Anònim ha dit...

les colònies m´han agradat molt.els monitors eren molt amables com el Tito
cris
pau.
El que m´ha agradat més ha sigut la disco, m'ho vaig passar molt bé sobretot el que ens va fer mès gràcia va ser el Marti que ballava molt bé el "ROBOCOP". I la Laura que ballava molt bé.

De l'Àlex i la Vinay.

Anònim ha dit...

A mi m'han agradat molt les colònies sobretot em va agradar molt la vaca.
La vaig aconseguir tocar però em va passar la corrent.Quin mal!
També em va agradar molt la
tirolina, era molt divertida!

adéu
Anna torra

Anònim ha dit...

les colònies m´han agradat molt.els monitors eren molt amables com el Tito
cris
pau.
El que m´ha agradat més ha sigut la disco, m'ho vaig passar molt bé sobretot el que ens va fer mès gràcia va ser el Marti que ballava molt bé el "ROBOCOP". I la Laura que ballava molt bé.

De l'Àlex i la Vinay.

Anònim ha dit...

M'ho he passat molt bé de colònies, el segon dia va ser el més divertit. Pel matí vam fer tirolina i va ser molt emocionant, i a la nit vam fer una discoteca que era molt divertida hi havia moltes casnçons diferents rap, rock, clàssica...van ser molt divertides espero que qui hi vaigi s'ho passi molt bé com jo.

Oriol Irurre

Anònim ha dit...

Ens han agradat molt les colònies. I hem fet moltes activitats.
Ens han agradat molt els monitors.
Iles colònies tambè.
Lara i Anna.