divendres, 16 de maig del 2008

Comiat de les colònies 2008


Avui ha sigut l'últim dia de les colònies. Primer de tot hem felicitat L'Anna i el Joel, de nou "moltes felicitats".
Després d'esmorzar hem sortit al bosc per realitzar una petita gimcana i trobar el "fòssil" que ens havien dir el primer dia de colònies que havien de trobar amagat al bosc.I tant que l'hem trobat! així que ens han donat a tots un diploma com investigadors en la descoberta del bosc. Ens hem acomiadat dels nostres monitors i cap a cole.


BubbleShare: Share photos - Powered by BubbleShare

20 comentaris:

Anònim ha dit...

A mi el ultim dia en va fer una mica de pena pels monis pero mu e pasat molt be. El primer dia la Berta i jo no pudian dormir. A les tardes a na ven on es ta van la anita i la clemen.

Anònim ha dit...

A nosaltres l'últim dia ens va fer molta pena però a la disco ens ho vam passar molt bé!
El Martí profe ballava molt bé el chiki chiki i va ser molt divertit.

Anònim ha dit...

L'últim dia em va fer pena perquè marxavem, també m'agradava perquè tornavem a casa.
LES COLÒNIES EM VAN AGRADAR MOLT!!

Clàudia Martorell

Anònim ha dit...

L'últim dia va passar molt curt només vam esmorzar i dina. A la tarda vam haver de marxar. A mi em va fer una mica de pena i fins i tot el Marc va plorar.

Elsa Ruiz

Anònim ha dit...

L'ultim dia ens vam despertar i vam anar a esmorzar i vam anar a buscar el fòssil. Quan vam arribar a mas banyeres la casa ens van donar un diploma. A la tarda vam jugar una mica.

Ferran Carbonell

Anònim ha dit...

L'ultim dia, per la nit vam anar a la disco jo, no vaig ballar perquè em trobava malament.A la nit se'm va caure el queixal,només em vaig adonar quan em vaig despertar.
EM VAN AGRADAR MOLTÍsSIM LES COLONIES!

Anònim ha dit...

M'agradat molt la disco i tocar la vaca (Clemen) i el cavall (l'Anita).Els moni era molt simpàtics.Em va fer una mica de pena l'últim dia pero al final tot va acabar bé.


Marta Lázaro

Anònim ha dit...

Em van agradar molt les colónies. Alguns monitors eren molt bons. A les nits a la nostre habitació no teniem son. L'últim dia va fer pena marxar però ens vam donar el messenger d'alguns monitors.
Laia Almirall

Anònim ha dit...

A questes colonies m'ho he passat molt bé .Els professors em van agradar molt .L'últim dia vam fer tirolina .Van ser las meves millors colònies.
Eva

Anònim ha dit...

Les cólonies me gustaron mucho.En especial los animales.El lluis y jo nos lo pasamos muy bien , menos el primer día que teniamos dolor de cabeza.Pero en general me lo pase muy bien.Fueron mis primeras cólonies en este colegio

Anònim ha dit...

Les colònies van ser molt divertides.
Vam fer una disco i vam ballar molt.
La primera nit ens va costar molt adoormir-nos, però la segona ens vam adormir més aviat. El menjar estava molt bo, tot i que el got tenia cloro i agafava el gust del cloro. Ens vam tirar per una tirolina. L'últim dia ens vam despedir dels monis i vam marxar amb l'autocar.

Anònim ha dit...

A mi les colònies em van agradar molt. M'ho vaig passar molt bé. L'últim dia em va fer una mica de pena. Els professors em van agradar molt.I la disco va ser molt divertida.
Mireia.

Anònim ha dit...

Les colónies em van agradar molt.Ens vam tirar per la tirolina. Després ens vam anar a dinar,el dinar estava molt bo.
Alex

Anònim ha dit...

Les colònies en el Mas Banyeres han sigut molt divertides.
Hi havia molts animals, una vaca, una euga, gallines, galls etc...
La discoteca era molt divertida.

Pau Carbonell Muñoz

Anònim ha dit...

A mi m'agraden molt les colónies m'ho he passat molt bé el menjar estava molt bo els monitors eren molt simpátics.La Anita és el meu animal preferit.La discoteca era molt guai.També era molt guai la tirulina m´ho he passat molt bé.

Jabu Kanteh

Anònim ha dit...

Les colònies hem van agrdar molt.
El que hem va agradar més era la discoteca.
Quan ens anavem a dormir no teniem son.
En total les colònies em van agradar moooooooooooooooooolt!!!!!




David Creus Librero

Anònim ha dit...

El primer dia no sabia que fer però em va fer pena perque m'ho habia passat molt bé jugant amb els amics i obserbant la Clement i l'Anita

josep Maria

Anònim ha dit...

L'últim dia encara no volia marxa.Els monitors eren molt simpàtics.Els meus
monitors preferits eren la Cris i el Curtis.

La veritat és que m'ho vaig passar molt bé.

Marina Balaguer

Anònim ha dit...

A mi em van agradar molt les colónies A mi em van agradar els monitors. HEm fet jocs de nit i ens vam
tirar per la tirolina.L'últim dia em
va fer pena tornar.
Daniel

Anònim ha dit...

A tots l'últim dia ens va fer molta pena. Ja ens haviem acostumat a veure els monitors cada dia, els monitors eren molt simpàtics.I EM VAN AGRADAR MOLT!!!

Berta Rosell